Brenne Det Ner

Utvalgte musikkvideoer, med forklaring.
Svar
Brukeravatar
Kong Amf
Sted: Ruten
Kontakt:

12.07.2017 1:06

Forrige sang me la ut:

Musikkvideoen e lagt i POSTed, som følge med Postal 2 på Steam. POSTed gir deg tilgang te ulike maps i spillet. Det e basert på Unreal Engine 3, og e relativt greit å bruka. Alt du trenge e någen YouTube-tutorials som lære deg de basic funksjonene. Hvis du e interessert kan du begynne med denne. Tar ca ein time å bli ferdig med alt hvis du gjør det på jobb, kanskje 45 minutt hjemma.

Det va egentlig ganske kjekt arbeid. Eg lasta opp banen eg ville bruka i POSTed og fant startpunktet. Etter det spilte eg bare gjennom banen og eksporterte teksturene på objekter itte kvert som eg såg di.

Någe av det første eg gjorde va å bytta teksturene på korktavlene i entréen på politistasjonen. Her e før og etterbilder:

(trykk for å se større)
Bulletin_Board_CopShop.jpg
Bulletin_Board.jpg

Og sånn eg gjorde eg bare utover i banen. Det va någen ting eg ikkje fikk fiksa på, som "STEME" lyset i del 2. Det va lagra som ein aen type objekt, og eg fucka shitten så sykt opp når eg rørte det. Seff e det den eine tingen i editoren som auto-lagre seg, alt aent glemme jo ka faen du trykka for tri sekund siden.

Alt i alt gøy! Hvis någen har lyst te å bygga videre kan eg lasta opp teksturene på Torrents-seksjonen. Komme sikkert der ein gang uansett. E ikkje så sykt mye i pakken, fant ut ca kor mye du ser i videoen og redigerte ikkje så langt forbi. Derimot ein del kule textures, og eg e lett med og bygge videre sjøl.

Legge med disse nydelige whiteboardene som får langt for kort tid på skjermen:

whiteboard.jpg
Brukeravatar
Andreas
Sted: oslove
Kontakt:

14.07.2017 21:46

Kul video og sang mann!
Svar